تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

۱۲۳Tag نرم افزاری آسان برای ویرایش تگ های MP3 , تغییر نام , مدیریت اطلاعات آهنگ ها , کاور و شعر های موجود در فایل MP3 می باشد .با استفاده از اسکنر فایل می توانید بصورت اتوماتیک با استفاده از تگ ها اسم فایل ها را نیز مناسب با تگ ها تغییر دهید . همینطور قادر خواهید بود سرچ پیشرفته ای در بین آهنگ هایتان از طریق اسم فایل یا تگ های آنها داشته باشید و بعد قادر خواهید بود یک Playlist از آهنگ های مورد نظر خود درست کنید .هم اکنون این نرم افزار از تهران دانلود ، آماده دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.



ادامه مطلب ...


Outsim SynthMaker نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به ایجاد یک آلت موسیقی با صدایی دلخواه نمایند. در این نرم افزار نیاز به هیچ گونه کدنویسی نرم افزاری نمی باشد و کاربران تمامی امور را به صورت گرافیکی انجام می دهند. به وسیله این نرم افزار کاربران قادر به ساخت ابزار موسیقی مورد علاقه خود با صدای کاملا دلخواه می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به ایجاد صداهای چندلایه نیز می باشند. استفاده از ابزارهای این برنامه برای کاربران در سطوح متوسط نیز مناسب است. این نرم افزار محصولی از شرکت Outsim می باشد.

دریافت این نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Photo Commander  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


AUDACITY یک نرم افزار رایگان و منبع باز می باشد که به منظور ضبط و ویرایش صدا به کار می رود. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیلنی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اگر از بیننده های فیلم های نوروزی امسال تلویزیون باشید می دانید در تبلیغات تلویزیونی فیلم های سینمایی نوروز که صدا و سیما آنها را از شبکه های مختلف پخش میکند از چند موسیقی بسیار زیبا استفاده می کند که ما قصد داریم شما را با این موسیقی ها آشنا کنیم.
در تبلیغات پخش شده از شبکه تهران هنگام تبلیغات فیلم های سینمایی موسیقی الکترونیک جذابی در پس زمینه تصاویر پخش می شود که بسیار زیباست. این موسیقی که خیال یا همان Reverie نام دارد توسط آهنگساز جوان و و دورگه آلمانی Kez که تخصص ساخت موسیقی آن در سبک های Electronic و Hip Hop ساخته، تهیه و تنظیم شده است.

دریافت موسیقی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


با استفاده از نرم افزار کم حجم Sound Normalizer می توانید کیفیت فایل های MP3 را افزایش داده و بهبود بخشید تا صدایی شفاف تر دریافت کنید. این نرم افزار از امکاناتی همچون تغییر نام دسته جمعی، تنظیم آهنگ ها و امکانات متعدد دیگری برخوردار است. همچنین می توانید فایل های MP3 و WAV را به یکدیگر تبدیل کنید. تغییر مشخصات و اطلاعات آهنگ نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sound Normalizer 3.0 :
- تنظیم کردن حرفه ای صدا برای فایل های MP3 و WAV
- تبدیل فایل های MP3 و Wav به یکدیگر
- اعمال تغییرات فایل ها به صورت دسته ای (Batch)
- پشتیبانی از ID3 v1 and v2 Tag جهت تغییر مشخصات فایل های MP3 Artist و …
- استفاده آسان و کاربری راحت
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4 است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده  در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


Digital Music Studio یک استدیوی موسیقی دیجیتال برای همه موارد در حوزه موزیک می باشد . شما می توانید با این نرم افزار نیازهای خود را در خوزه موزیک برطرف کنید . در این برنامه شش ابزار مجزا برای شما موجود است . این شش ابزار عبارت اند از : بخش Recorder : ضبط صدا از میکروفون ،CD ، ویدیو و هر صدایی که شما می شنوید . بخش  Audio Converter :   یک مبدل گسترده و با تحت پوشش قرار دادن اکثر فرمت های صوتی موجود . بخش Audio Editor : این بخش به شما کمک می کند برخی از تغییرات را روی صوت مورد نظر خود ایجاد کنید . بخش Audio CD Burner : این بخش یک اتاق کامل برای رایت دیسک های صوتی می باشد و به شما دسترسی سریع و کارآمد در تولید دیسک های صوتی را می دهد .  بخش Audio Grabber  : یک بخش مناسب برای علاقه مندان به موسیقی که به آنها کمک های بسیاری می کند . این برنامه به کاربر خود اجازه این را می دهد تا برروی عملیات حوزه موسیقی یک احاطه کامل داشته باشد . کاربر می توانید با این نرم افزار صدا ضبط کند ، دیسک صوتی و Mp3 رایت کند ، فرمت را تبدیل کند ، آهنگ را ویرایش کند و… . تمامی این امکانات با چند کلیک ناچیز در اخیتار شماست . پرشیا دانلود امیدوار است از این نرم افزار لذت ببرید .

Digital Music Record Edit Burn Studio استودیو حرفه ای موزیک با Digital Music Record Edit Burn Studio 7.6.0.32

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است. این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

Boilsoft Video Splitter برش و تبدیل فایل های صوتی و تصویری با Boilsoft Video Splitter 6.06 build 138

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Virtual DJ 7 یک نرم افزار بسیار فوق العاده برای میکس مجازی آهنگ یا به اصطلاح DJ کردن آهنگ است. این نرم افزار مالتی مدیا توسط میلیون ها نفر دیجی و تعداد بسیار زیادی کلوب موسیقی در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از کامپیوتر در میکس کردن ۲ آهنگ برای یک دیجی با سرعت عمل بیشتری همراه است تا استفاده از دستگاه DJ. اکثر آهنگ هایی که با عنوان Remix در هر آلبوم موسیقی می شنوید توسط نرم افزار هایی مانند Virtual DJ ساخته میشوند. از جمله اعمالی که توسط نرم افزار Virtual DJ میشود انجام داد Scratch کردن یا کشیدن صدا توسط دیسک است که باعث زیبایی در میسک کردن صدا میشود. این نرم افزار بسیار کوچک در عین حال دارای بخش های بسیار جذاب و کاربردی است. این نرم افزار مالتی مدیا دارای بخش های بسیاری از جمله بخش میکس صوتی و میکس تصویری است.

Atomix Virtual DJ میکس مجازی آهنگ با Atomix Virtual DJ PRO 7

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


با استفاده از این برنامه می توانید صدا را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایل هایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد. نرم افزار حاضر فقط در ویندوزهایXPو seven و Vista قابل اجراست.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/4/YoGen%20Vocal%20Remover%20v3.3.6/YoGen%20Vocal%20Remover%20v3.3.6.jpg

با استفاده از این برنامه می توانید صدا را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایل هایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد. نرم افزار حاضر فقط در ویندوزهایXPو seven و Vista قابل اجراست.



ادامه مطلب ...


امروزه سی دی های صوتی در جامعه کاربرد های بسیار زیادی دارند به طور مثال تمام خواننده های کشور آلبوم های خود را در قالب یک سی دی صوتی وارد بازار می کنند زیرا کیفیت موزیک ها در این نوع CD ها بسیار بالا می باشد و یا برخی از ظبط های ماشین فقط قادر به پخش موزیک های Track هستند و بسیاری کاربرد های دیگر. نرم افزار CD Rip Master مخصوص خارج کردن موزیک های موجود در یک سی دی صوتی ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید فایل های Track موجود در CD را در کامپیوتر خود کپی کنید. در واقع می توان این نرم افزار را نوعی Converter فایل های Track به فایل های MP3 و سایر فرمت های صوتی دانست.

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/CD-Rip-Mastersss_www.lxl.ir.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Sony%20Sound%20Forge%20Audio%20Studio%20v10.0/sony.jpg

 

شاید هریک از ما بسته به نیازی که داریم به نرم افزارهای ویرایش صدا احتیاج پیدا کنیم ؛ ممکن است به عنوان یک کاربر معمولی بخواهیم صداهای ضبط شده قدیمی را کمی ترمیم کنیم یا این که به عنوان یک دانشجو استفاده از نرم افزارهای تدوین صوت را تمرین کنیم و یا حتی به عنوان یک تدوینگر صوتی بخواهیم برای ویرایش ها از این گونه نرم افزارها بهره ببریم. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند خواسته های تمامی این افراد را پاسخگو باشند اما نرم افزارهایی هم هستند که به سادگی نمی توان از کنارشان عبور کرد. Sound Forge Audio Studio نام یکی از این ابزارهاست. این نرم افزار که به مراتب از امکانات کمتری نسبت به Sound Forge Pro بهره مند است توانایی هایی دارد که می توان با استفاده از آن ها اکثر خواسته های حتی کاربران حرفه ای را هم پاسخگو بود.

این دو محصول Sony Creative Software از قابلیت های تقریبا مشابهی بهره می برند ، اما در این مطلب با Sound Forge Audio Studio آشنا خواهید شد و می توانید نسخه کامل این ابزار را هم دانلود کنید. این ابزار که توانایی سازگاری با انواع سیستم های صوتی قابل حمل هم برای Import و هم برای ذخیره سازی را دارد قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای را داشته و به واسطه داشتن انواعی از افکت ها و سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها می تواند با ذخیره سازی فایل صوتی با نهایت کیفیت لذت یک تدوین را به کاربران هدیه می دهد.

قدرتمندترین ابزار برای ویرایش ، امکان ساخت ترک های karaoke با استفاده از این ابزار ، وجود انواع بسیار مختلفی از افکت ها و نهایت امر هم قابلیت به اشتراک گذاری هم به صورت محلی و هم به صورت آنلاین از جمله قابلیت های اصلی این ابزار تعریف شده اند. سازگاری با Dolby Digital و صداهای چند کاناله و البته چند بعدی که در آینده بیشتر از آن ها استفاده خواهد شد هم از جمله قابلیت هایی هستند که به همراه سازگاری با فرمت های مختلف صوتی در نسخه دهم Sound Forge Audio Studio به چشم می خورند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio v10.0 :

- استفاده آسان از نرم افزار

- وجود انواعی از افکت های و پلاگین های صوتی

- سازگاری با جدیدترین تکنولوژی های صوتی

- قابلیت به اشتراک گذاری آنلاین

- امکان ذخیره سازی با کیفیتی بسیار بالا

- قابلیت سازگاری با انواع فرمت ها و همچنین ذخیره سازی با فرمت دلخواه

- قابلیت ساخت صداهای karaoke

- امکان Import از انواع سیستم های صوتی رایج

- وجود کامل ترین قابلیت های برای ویرایش فایل های صوتی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان